Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Краскевич В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Краскевич В. Є. Концепція створення учбового ситуаційного центру для фінансового, правового і зовнішньоторгового інжинірингу [Електронний ресурс] / В. Є. Краскевич, В. В. Литвинов, С. Л. Луцик, А. М. Кривогуб // Математичні машини і системи. - 2015. - № 1. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMS_2015_1_13 Розглянуто концепцію створення учбового ситуаційного центру, яка дає нові розширені можливості для навчального процесу. Використовується для моделювання і прогнозування бізнес-процесів у фінансовому, правовому і зовнішньоторговому інжинірингу з метою прийняття оптимальних і ефективних рішень.
| 2. |
Краскевич В. Є. Фінансовий інжиніринг як інструмент інноваційної діяльності в інвестиційних проектах [Електронний ресурс] / В. Є. Краскевич, А. В. Селіванова // Математичні машини і системи. - 2016. - № 1. - С. 71-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMS_2016_1_9 Розглянуто алгоритм аналізу ефективності інвестування, за допомогою якого можна визначити можливі ризики й обрати інвестиційний проект, який відповідав би інтересам та можливостям суб'єкта господарювання (Замовника).
| 3. |
Шевченко І. В. Евристичне розв’язання задачі множинного компонування з урахуванням обмежень [Електронний ресурс] / І. В. Шевченко, В. В. Артамонов, В. Є. Краскевич, Р. Р. Тагієв // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2016. - Вип. 1. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2016_1_6
| 4. |
Галушка І. М. Технології розробки адаптивних систем підтримки прийняття рішень [Електронний ресурс] / І. М. Галушка, Г. Є. Зінченко, В. Є. Краскевич, С. С. Щербак // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2016. - Вип. 1. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2016_1_7
| 5. |
Краскевич В. Є. Застосування методології фінансового інжинірингу для оптимізації комплексу утилізації твердих побутових відходів [Електронний ресурс] / В. Є. Краскевич, А. В. Селіванова, В. П. Шварц // Екологічна безпека та природокористування. - 2017. - № 3-4. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebpk_2017_3-4_7
| 6. |
Краскевич В. Є. Інформаційні технології для інноваційного інжинірингу [Електронний ресурс] / В. Є. Краскевич, А. В. Селіванова // Математичне моделювання в економіці. - 2018. - № 3. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mmve_2018_3_5 Проаналізовано інформаційні інструменти для підтримки інноваційної діяльності. Розкрито поняття та особливості краудфандингових платформ. Проаналізовано перспективи розвитку краудфандингу в Україні.
| 7. |
Рзаєва С. Л. Автоматизована система маршрутизації логістичних потоків торговельного підприємства [Електронний ресурс] / С. Л. Рзаєва, Д. О. Рзаєв, В. Є. Краскевич, А. А. Роскладка, В. Ф. Гамалій // Кібербезпека: освіта, наука, техніка. - 2020. - № 3. - С. 72-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cest_2020_3_8
| 8. |
Рзаєва С. Особливості розробки інформаційної системи Automatic sales funnel [Електронний ресурс] / С. Рзаєва, Д. Рзаєв, В. Краскевич, А. Роскладка, В. Гамалій // Технічні науки та технології. - 2020. - № 2. - С. 186-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnt_2020_2_20 Описано технологію розробки інформаційної системи Automatic sales funnel, яка формує послідовність дій, які спочатку знайомлять потенційного клієнта з продуктом/послугою, а потім ведуть до здійснення нових і нових покупок. Ознайомлення з товарами/послугами та їх подальшим придбанням здійснюється на автоматичному рівні. В архітектуру інформаційної системи Automatic sales funnel закладено CRM систему, онлайн-сервіс для автоматизації аналітики е-маркетингу; власний сайт компанії, система управління контентом, що використовується для організації процесу створення, управління та редагування вмісту сайта компанії; автоматичні інструменти комунікації для ефективного управління маркетинговими стратегіями, з метою залучення потенційних клієнтів. Інформаційна система Automatic sales funnel повинна поєднувати в собі стратегію і тактику, які використовуються для залучення клієнтів, містить інструменти, які аналізують теперішній стан конкуренції на цільовому ринку та в Інтернет-мережі, повинна дозволити використовувати експертну оцінку, яка розбиває безлику масу покупців на різні сегменти, яким властиві схожість у поведінці та однаковість інтересів, щоб м'яко привести їх до придбання продуктів/послуг компанії. За останній час були опубліковані статті російських та американських учених, присвячені розгляду теоретичних основ побудови інформаційних систем Automatic sales funnel, проте досліджень українських вчених щодо розробки та архітектури інформаційної системи Automatic sales funnel відсутні. Прикладний підхід до реалізації інформаційної системи дозволить розробити власне програмне забезпечення для Automatic sales funnel, створити унікальний продукт "під ключ", створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів/послуг. Мета статті - аналіз особливостей розробки інформаційної системи Automatic sales funnel. Надано загальне визначення інформаційної системи Automatic sales funnel. Сформульовано основні вимоги та надано визначення щодо режимів функціонування інформаційної системи Automatic sales funnel. Проаналізовано етапи розробки та змодельовано інформаційну систему Automatic sales funnel. Розроблено вебдодаток цієї системи. Висновки: в архітектуру етапів розробки Automatic sales funnel закладено новітню технологію за унікальним рішенням реалізації бізнес-процесів компанії, яка дозволяє створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів/послуг, новітній лендинг із адаптуванням під різні цифрові пристрої, конверсійну форму використання схем з реалізації трафіку на лідогенерування та його адаптацію у СРМ-систему.
|
|
|